Известие

Collapse
No announcement yet.

GTV diesel ?!

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от sunny2006 Покажи съобщение
    Гавра и извращение е този проект . А проектанта чиято е идеята да тикне дизел в коша на GTV си е за разстрел - да не казвам за секс със извращения .
    Айде пак сектански изказвания!!!
    Всеки си е сам собственик на колата и сам решава какво ще прави с нея!
    156 2.4JTD 136+ PS

    Comment


    • #17
      Личното ми мнение е, че туйн спарковите двигатели на GTV са прекално слаби за този спортен автомобил. Още при производството им трябваше вместо да слагат 1.8 у 2.0 да бяха сложили 1.9 JTD 115 к.с. тъй като при едно чипване бие и 1.8 и 2.0 чипнати. Поне това е лично мое мнение

      Comment


      • #18
        Не случайно всички спортни коли са бензинови ,това че има 2-3 дизелови не означава нищо. Brera дизел и GTV 2.0 TS са начин колата да бъде продвана в повече бройки ,а GTV дизел е пълна простотия. Който както иска да ме разбира.
        Alfa Romeo GTV 2.0 16V Twin Spark 150hp
        Fiat Bravo II 1.4 90hp
        sigpic
        Poor is the man whose pleasures depend on the permission of another!

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от RoMAN Покажи съобщение
          Личното ми мнение е, че туйн спарковите двигатели на GTV са прекално слаби за този спортен автомобил. Още при производството им трябваше вместо да слагат 1.8 у 2.0 да бяха сложили 1.9 JTD 115 к.с. тъй като при едно чипване бие и 1.8 и 2.0 чипнати. Поне това е лично мое мнение
          Много си се объркал за 1.9 . Всичко над 3.0 и турбо бензините си заслужава, другите са за возене, а ако си мислиш, че и 2.4 дизел е голяма бегачка . . .
          Last edited by Доко; d.m.y г., 18:16.

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от Доко Покажи съобщение
            Много си се объркал за 1.9 . Всичко над 3.0 и турбо бензините си заслужава, другите са за возене, а ако си мислиш, че и 2.4 дизел е голяма бегачка . . .
            Не ми се спори, защото много повече от теб гонки съм видял, а ти николко съдейки по изказването ти. А колкото до 2.0 турбо и 3.0, наистина нито 1.9 нито 2.4 може да се сравняват с тях ( За мултиджета вече може да поспорим ). Визирам 2.0 ТС и надолу.

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от RoMAN Покажи съобщение
              Не ми се спори, защото много повече от теб гонки съм видял, а ти николко съдейки по изказването ти. А колкото до 2.0 турбо и 3.0, наистина нито 1.9 нито 2.4 може да се сравняват с тях ( За мултиджета вече може да поспорим ). Визирам 2.0 ТС и надолу.
              Така е , не се гонкам, че съм с 1.8 на гас и много се комлексирате като падате

              Ако спорим за мултижет го сравнявай с мултиеър, нещо не е коректно да си нагласяш поколения ДВГ-та както ти е удобно .

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от Доко Покажи съобщение
                Така е , не се гонкам, че съм с 1.8 на гас и много се комлексирате като падате

                Ако спорим за мултижет го сравнявай с мултиеър, нещо не е коректно да си нагласяш поколения ДВГ-та както ти е удобно .
                Напротив, multiair ще трябва да се сравни с предстоящият мултиджет II. Аз от 2.0 още не съм паднал, че камо ли от 1.8 на газ. За всичко си има първи път де, но шансовете са 1 на 100.

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от RoMAN Покажи съобщение
                  Напротив, multiair ще трябва да се сравни с предстоящият мултиджет II. Аз от 2.0 още не съм паднал, че камо ли от 1.8 на газ. За всичко си има първи път де, но шансовете са 1 на 100.
                  Чета ви темите, "радвам" ви се, но коли за гонки имах преди доста време, тази ми е градската малолитражка, но за майтап и за шоуто може да си домъкна задника май месец на Калояново.

                  п.с. И да не си помислите ,че имам претенции ,не съм рейсър, само да няма изненади, че вече един двама ми се сърдят малко, че са паднали . И да ти кажа сигурно по-добре от теб знам как върви бърза кола ,та да се заблуждавам за 1.8 или 2.4 , че вървят .

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от Доко Покажи съобщение
                    Чета ви темите, "радвам" ви се, но коли за гонки имах преди доста време, тази ми е градската малолитражка, но за майтап и за шоуто може да си домъкна задника май месец на Калояново.

                    п.с. И да не си помислите ,че имам претенции ,не съм рейсър, само да няма изненади, че вече един двама ми се сърдят малко, че са паднали .
                    Спокойно и ние не се мислим за рейсъри Просто си мерим пишките кой с каквото има и засега това са ни наблюденията които ти споделих. Нека да те радва колата ти и това е.

                    Comment


                    • #25
                      Една малка спортна кола с икономично двигателче, кво по-хубаво. Добър проект, дано е и надежден
                      sigpic
                      Gulfstream G650 with Italian design...

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от RoMAN Покажи съобщение
                        Не ми се спори, защото много повече от теб гонки съм видял, а ти николко съдейки по изказването ти. А колкото до 2.0 турбо и 3.0, наистина нито 1.9 нито 2.4 може да се сравняват с тях ( За мултиджета вече може да поспорим ). Визирам 2.0 ТС и надолу.
                        Не знам да се смея ли,да плача ли???
                        Ти колко ГТВ-та си карал?Виждал ли си въобще от близо или само си чел за тях в някой дизел форум?
                        Аз просто не знам как ферари,ламборгини,бугати вейрон,слр,лотус и 99,99% от спортните коли не са дизел ами простите инжинери са ги направили бензин,та то всеки дизел ще ги бие!!!Слагаш чип от битака или от някой ербап майстор и изведнъж дизеловия мъртвец става супер кола и прават предаване по дискавъри за нея,че била скайлайн и то само на 3-та...разбираш ли...
                        И абстрахирайки се от това колко съм издразнен от подобни сектантски коментари на любители на дизела и кофти вечер в личен аспект мислиш ли,че е възможно кола 115 коня,да бие кола 155 коня,говорим конкретно за ГТВ с дизелов 115 коня и бензинов 155 коня???То струва ли си да питам?Ама ти ще ми чакаш,че е възможно,да възможно е,ако карам на задна и дам 3 коли преднина
                        Last edited by MaxPayne; d.m.y г., 21:45.

                        Comment


                        • #27
                          Първоначално публикувано от MaxPayne Покажи съобщение
                          Не знам да се смея ли,да плача ли???
                          Ти колко ГТВ-та си карал?Виждал ли си въобще от близо или само си чел за тях в някой дизел форум?
                          Аз просто не знам как ферари,ламборгини,бугати вейрон,слр,лотус и 99,99% от спортните коли не са дизел ами простите инжинери са ги направили бензин,та то всеки дизел ще ги бие!!!Слагаш чип от битака или от някой ербап майстор и изведнъж дизеловия мъртвец става супер кола и прават предаване по дискавъри за нея,че била скайлайн и то само на 3-та...разбираш ли...
                          И абстрахирайки се от това колко съм издразнен от подобни сектантски коментари на любители на дизела и кофти вечер в личен аспект мислиш ли,че е възможно кола 115 коня,да бие кола 155 коня,говорим конкретно за ГТВ с дизелов 115 коня и бензинов 155 коня???То струва ли си да питам?Ама ти ще ми чакаш,че е възможно,да възможно е,ако карам на задна и дам 3 коли преднина
                          От кой град си? Искаш ли да направим залог за 156 ( на едни килограми са с гтв-то ) 115 к.с. с чип срещу твоетo GTV?
                          Last edited by RoMAN; d.m.y г., 22:07.

                          Comment


                          • #28
                            Първоначално публикувано от RoMAN Покажи съобщение
                            От кой град си? Искаш ли да направим залог за 156 ( на едни килограми са с гтв-то ) 115 к.с. с чип срещу твоетo GTV?
                            Пич не ставай смешен

                            Comment


                            • #29
                              Аре стига с тея спорове дизел - бензин. Проекта е интересен. И стига вече с тея прехвалени двг. 2.0ТС биеше уж 2.4 с чип, ама само на филм! Вс тема се пречръща в спор. Карайте си бензинките и не давайте мнения що еди кой си не правел дизелова кола. Щото почвате да се излагате вече!
                              Направете гонката, снимайте. Щото не се знае кой ще е смешен тогава, защото е избързал с коментарите.
                              sigpic
                              Gulfstream G650 with Italian design...

                              Comment


                              • #30
                                Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 200 кс - 1470 кг
                                Alfa Romeo GTV 2.0 TS 150 ks - 1370 кг
                                Alfa Romeo GTV 1.9 JTD 105 - пак около 1370 кг

                                Брерата разполага с доста повече кончета . А защо не са и сложили 1.9 дизел .
                                Производството на GTV започва пред 1995г . Тогава инжинерите са имали уникалната възможност да сложат 1.9 TD 90 на спортен автомобил , може би пък и 2.5 TD VM За втората фаза е можело да сложат 105 или 136 коньов дизел , но пак са пропуснали . Някой спомена чип . Ами всички ли дизели се репамват . Огромна част от тях си остават сток . Тук си се кефим на дизелите заради това , че не са акцизни , лесно могат да станат на конете на акцизна и харчат прилично

                                Само този майстор да не е сложил мотор от Пунто или Стило софт 80 кс Щом е казал Фиат 2000г , те пак са си 105 фабрично ...

                                А за извращение - то и на Порше сложиха дизел
                                Alfa Romeo 147 1.9 JTD 8v Distinctive
                                Fiat Punto Mk1 1.2 Fire
                                Ex: BMW E61 530 Xi

                                Comment

                                Working...
                                X